HIPPIEGIRL.

Som komplement till mina t-shirtar, så tänkte jag även sälja ett par, speciellt utvalda alster, även de skapade av mig. Först ut är denna:



Pris: 300 kr (24 x 32 cm) SÅLD!
Skapad med ProMarker tuschpennor.

Intresserad? Kontakta mig på: [email protected] 






WIREDHEARTS.

Då så! Nu kickar jag igång det här! Vi kör ett prov för att se om intresset finns, jag har 5 st t-shirtar, 2 st t-shirtar i lager just nu och det är först till kvarn som gäller. Om du är intresserad och vill göra en beställning, kontakta mig på: [email protected]

I LAGER:

♥ SMALL: 0 st. (längd: 72cm bredd: 50cm)
♥ MEDIUM: 0 st. (längd: 73cm bredd: 52cm)

PRIS:  250:-

(Priset kan tyckas lite högt, men eftersom det är min egen design som jag säljer, och inte en H&M t-shirt, så blir det på sätt och vis ett unikat. Arbetet som jag lägger ner på att tillverka dessa är också en del av varför priset landar på just denna summa)










underconstruction.

Mer info inom kort...





















RSS 2.0